Fallin' out

Goddagens!

Hur mår ni idag då? Även om jag vet att ingen kommer svara, haha! Jag hoppas iallafall att ni mår bra, för det gör inte jag! Jag har ont i min hals, eller egentligen inte så ont mer är tjock i halsen har liksom svårt att svälja.. Hoppas jag inte blir så sjuk iallfall eftersom jag ska jobba imorgon, då vill jag inte känna mig sjuk för man måste verkligen ha all energi för att kunna orka. Men brukar bara lyssna på min musik och bara köra gärnet. Så brukar det gå iallfall, hehe.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här just nu, finns liksom ingenting att berätta just nu. Ingenting som är intressant för er iallafall haha.
Jag har börjat lyssna på lite äldre låtar nu, typ fastnat för dom på något sätt. Såsom Thomas Ledin och Per Gessle låtar, kanske inte så gamla men för mig så känns de gamla eftersom det finns många gamla minnen med alla dom låtarna.

Jaja, vet inte mer vad jag ska skriva. Håller faktiskt på och tvättar, visst är jag duktig? Tycker jag iallafall, :) puss

Kommentarer
Postat av: elin

jag mår la bra :D

2010-03-13 @ 13:22:57
URL: http://elinsofiakristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0