EMMA TIDLUND



Emma Tidlund

Du är bäst, du är min allra bästa vän och jag kan prata med dig om allt utan att skämmas. Har känt dig enda sen jag var pytte liten, vi var hemma hos mig och bakade neger bollar och hade hur roligt som helst. Du klämde in mig i ett hörn och kittlade mig och du verkligen njöt att se hur jobbigt jag tyckte de var. Hahaha!

Vi ska ha en sån rolig sommar och framtid ihop, vi planerar hela tiden och jag tror att de kommer bli grymt roligt. Hoppas att vi är vänner för livet men de vet jag att de kommer vi att vara <3 Älskar dig, du betyder mycket Emma Tidlund


Kommentarer
Postat av: emmatidlund

behöver inte säga så mkt, ALLTID VI !; :D är lyyyckliiig. <3 och som du säger, framtiden väntar , :D och de förflutna är FIIIIIINA minnen. det är det bästa av allt. jag älskar diiiiiiig min vän !:)<3

2010-03-10 @ 17:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0