Emma kommer snart :)

Gud vad lat jag känner mig idag , har varit hemma från skolan idag . Kollat på en massa filmer och bara gottat mig i min säng , det behövdes!
Senare åkte jag till stallet , och gud vad min häst var pigg idag. 13 goes 4 liksom , helt sjukt så pigg han är! Men han börjar bli frisk då så de är ju bara ett bra tecken!

Emma kommer snart hem till mig, vi ska färga håret lite och sånt där. Prata lite som vi tjejer gör! haha

Det har blivit något fel på dagens killar nu! Jag förstår mig inte på dom, varför ljuger alla killar? Varför har alla något att dölja :S? Och det värsta är att varje gång man har slutat umgås eller något slag med dessa killar man har lite känslor för så kommer en efter en sanning upp hela tiden. Vissa utav dom har redan flickvän och vissa utav dom är inte ens ett dugg intresserade utan vill bara leka runt lite.
Känns som det har varit så med varenda kille man har träffat nu , och det är inte bara för just min del som jag pratar nu utan för mina vänner också och även vänners vänner. Det har ju blivit fler och fler nu , som att det sprider sig. En sjukdom typ..
Men nu ska iallfall jag ge igen, ska aldrig vara ärlig igen mot er. Ni förtjänar inte det, vill ni ha de så här så FINE då kör vi detta spelet

Kommentarer
Postat av: maayyya

ja va exakt lika fittig mot dom som dom e mot oss, dom kan ärligt dra åt helvete

2010-03-12 @ 09:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0