Att bli stenad?!

Såg nyss en film, stoned of soraya M eller något sånt hette den minns inte riktigt. Riktigt bra film och den gör att man får mer inblick på andras religioner och kulturer.
Jag respekterar helt och hållet andras religioner, de gör jag! Men jag respekterar fan inte när man kan dömas till avrättning som att blir stenad. Hur fan kan man göra ngt sånt?
Tänk och vara Kvinna i dom länderna, man har inte någon rätt alls! Avrätts bara pga ev otrohet. Dom ser ju bara kvinnan som skräp, dom ska laga middag, dom ska föda barn, dom ska städa.
Aja helt otroligt, mår illa på er som kan göra ngt sånt! Ni påstår att de är Guds vilja?! Ärligt, ni har fan inte alla bestick i lådan asså.
Jag ska sova nu, jobba imorgon. Blä på det! Är skit förbannad just nu, efter jag såg den filmen. Fattar bara inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0