Apologize ...

Idag har jag tillbringat min dag till att söka jobb typ , så trött på att göra de för jag får ju fase inget jobb. Okej jag har två jobb , men de suger ju! Nej jag skojade lite där , det nya jobbet verkat roligt iaf!
Men just nu jobbar jag bara med hästar , jag skulle vilja testa på att jobba med människor. Verkar väldigt roligt, att liksom bara sitta och lyssna gör ju så himla mycket!

Min mamma jobbar inom vården, och det verkar riktigt spännande. Att bara vara som stöd till ensamna människor liksom... Men får väl se vad som väntas , om jag får någon napp eller inte hoppas verkligen det iaf! jaja whatever

Ska iväg och sola tror ja , jätte längesen nu! Undra om man kan ta två solningar på en å samma gång? haha vi hörs sen. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0