Tonight, I´m not the same girl

Hey!

Fint väder eller hur? Helt underbart, bara lite varmare och de blir dax att åka till havet och pressa! Det är inte så jätte varmt tycker jag faktiskt men de är bra ändå!
Idag åkte jag till hästen ganska tidigt, red ut med en annan tjej :) Trevligt. Kommer kännas såå konstigt att inte ha någon häst sen, men på något sätt ganska skönt.

Imorgon ska jag hjälpa han som äger stallet och träna hans häst, eller ja jag ska hänga med för att hjälpa till. Lite svårt att lasta en häst själv. Ska bli kul :)
Händer inte så mycket i mitt liv just nu, ganska segt men ändå ganska skönt. Bara få vila ut efter ett jobbigt halvår.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0