Skolavslutning

Hej!

Jag kan inte förstå att de är sommarlov nu? Känns verkligen inte så, känns som att jag bara är ledig idag. Har verkligen inga komentarer igår om skolavslutningen, men kan ju säga att den blev lite extra kryddad hahah :) Efter avslutningen i Aulan åkte vi hem till Elin, vi köpte med oss chips, cola och pizza. Så gott var de verkligen, efter att vi hade fläskat i oss pizzan så la vi oss alla i Elins bäddsoffa. Till slut så somnade alla, riktigt gott. Fast de var lite segt att åka hem sen, kände inte för det så motsträvligt på något sätt. Har ju liksom ingenting att göra här, känner inte folk här så jag kan ju inte direkt gå ut för att umgås med någon utan då måste jag åka ganska långt bort. Det är inte alltid man orkar de, klart jag känner ju min älskling som bor här. Fast han bor ju egentligen inte här, typ.

Känns som att detta sommarlovet kommet att suga, men jag får göra de roligt helt enkelt. Umgås med mina vänner, och sånt där. Nej nu känner jag för mig en dusch och sedan kanske åka till stallet. Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny!

Glad sommar på dig då .)

2010-06-11 @ 13:26:16
URL: http://jennymahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0