Skolan snart...

Hej!

Nu sitter jag här framför datorn, hur trött som helst och försöker få i mig något att äta men de går inte så bra. Har verkligen jätte svårt för att äta på morgonen, speciellt om de är ett bröd man inte riktigt tycker om! Haha.
Om en vecka, exakt en vecka, så slutar vi skolan. Då är hela första året avklarat, IGEN för mig. Lite så segt faktiskt, hehe. Men till hösten blir de andra året, och de är däremot första gången för mig. Men de kommer bli svårare och svårare. Ska bli tyngre djurämnen och tyngre övriga ämnen. Usch, hur ska man hinna med? Men jag får inte vara lika lat som jag har varit nu, jag måste verkligen ta tid och chans till att få bra betyg. Jag kan, bara jag vill! 

Jävla tangentbord, ibland är de skit bra och sen helt plötsligt blir de skit segt att skriva. Vet fatiskt inte varför de blir så. Jag har hittat ett varmblod som jag vill ha , vill så hemskt gärna. Men frågan är om jag har tid? Nåja, vi får se!
Nu får jag göra ordning mig, ska ut med Thessie och sen skolan!

Now that the love is gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0