Servitriser som inte vill ha dricks?

Hej!

Idag var de en glad dag , idag fick man lön och då blir man alltid lika glad. Fast pengarna, dom går åt fort haha :)
Men så är de , pengar kommer och går och sedan kommer tillbaka :) Jag älskar pengar.

Åt på restuarang idag med mamma, innan så hatade jag all mat man köpte som t ex pizza , restuarang, kina mat osv. Men har börjat gilla de nu. Hängde med mamma när hon skulle hämta sin bil som var inne på lagning, så käka vi efteråt. Usch så pinsamt, sen igår har vi haft en lånebil som var skit ful. En nissan -88 och det var klistermärken över hela bilen haha. Så ful!

Efter att vi hade ätit och mamma skulle betala notan så gav vi servitrisen lite dricks, men han gav tillbaka de haha. Så dum man får vara , sen kom de annan som tog boken. Låg 4 kr där i , då blev han säkert glad.

Ångrar mig så mycket att jag skrev upp mig på midsommardagen, tänkte fan inte på de . Korkad är jag , kunde heller inte stryka mig för visste att ingen annan ville jobba. Borde fan få O B egentligen , men de får jag inte. Skit dåligt, jävligt dåligt faktiskt! Mamma får typ 300 kr i timmen när hon jobbar på röda dagar. Jag får inte ens en krona mer. dåligt dåligt dåligt.

Nej nu ska jag sova, träffa hjärtat imorgon. inte träffats på länge nu , mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0