SÅ JÄVLA TRÅKIGT!!!!!!

Hej!

Jag är sur, eller jag är trött eller jag vet inte. Vet ingenting, har ingenting att göra, jag vill göra nåt men vad fan finns de att göra då? Blir galen, vill inte ha något sommarlov, de kommer suga som fan ändå! åååååh mitt liv suger.

Haha nu får jag sluta, jävla emo trams kör jag ju med nu. Kan lika gärna färga håret svart och måla hela ansiktet svart, skära mig lite så är jag en jävla fucking emo. Men de är jag inte nu, :)
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva just nu, orkar inte skriva något. Är så sjuuuuukt trött. Har lust att bara ladda ner typ 15 filmer och spendera hela sommarlovet med att kolla igenom världens alla filmer, men vem fan gör de då?
Nej sånt tråkigt sommarlov vill jag verkligen inte ha!

Har glömt mina jävla skor på jobbet med, antingen får jag cykla dit och hämta dom eller så får jag skita i de. Men måste ha dom! ÅHHHH


Detta inlägg SÖG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0