Så jävla mycket plugg!

Hej!

Helt sjukt, ni förstår inte hur mycket plugg jag har framför mig just nu! Tre prov på dom fyra sista dagarna i skolan, har prov på Måndag på hundens inlärning. Låter kanske inte jobbigt men de är 36 sidor på hur man lär in hunden på olika sätt och vad man skall tänka på under inlärningens tid. På Tisdag har jag ett prov på datorkunskapen, på WORD. Inte så svårt men har ingenting att öva på, fick MVG på förra provet så hoppas jag får de på detta med. På Onsdag har jag prov på hundens anatomi och fysiologi. Fast de är mest anatomi tror jag? Vilket fall som helst så ska man kunna alla delar på hunden, alla olika delar  öron och ögon. Vad tänderna heter osv. Det är jätte mycket iallfall, jag försöker plugga så gott de går. Kan nu vart alla delar sitter på hunden och ögonen och allt detta. Men det är heller inte bra att plugga för mycket utan pauser för annars så blandar man bara ihop saker. Brukar göra så att jag pluggar intensivt i ca 10 minuter sen tar jag en paus på typ en halvtimma och sedan fortsätter.
Lärarna är iallafall taskiga som sätter sån här press på oss när vi redan är så skoltrötta!! Men jaja, inget att göra åt.

Mina tangenter är jätte jobbiga att skriva på så orkar inte skriva mer. Skriver kanske senare, ska jobba imorgon också. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0