I could really use a wish right now

Hej!

Igår efter jobbet åkte jag hem till min vän Jennifer, hon tar hand om hennes mosters katt så att hon bor där under tiden. När jag kom dit så var hennes pojkvän där och två andra vänner där. Det var riktigt kul faktiskt, spelade en massa kort och spelade en rad massa olika ölspel. Jag blev ganska full, haha men de var kul. Sov över där den natten också, ville inte ta någon buss när jag hade druckit ändå. Så vi alla sov där, en massa gapskratt under hela natten fram till 3 halv 4, sen somnade vi alla sött haha.

När jag kom hem idag hann jag inte vara hemma länge, min hovslagare kom och hämtade upp mig för han skulle sko min ponny. Det gick suveränt och jag är stolt över min underbara ponny som skötte sig så bra.
Efter de träffade jag mormor en stund och fikade med henne, och nu ikväll ska jag in till Järntorget och träffa en vän :)

Spelar ingen roll vad du än säger, du har gjort bort dig inför mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0