Folk som inte lyssnar ...

Hej!

Åh, fan vad jag stör mig på folk som inte lyssnar. Jag stod vid busshållplatsen och väntade på bussen för att åka hem från stallet, då går de förbi fyra personer på andra sidan gatan och pratar med varandra. Bussen där uppe går bara en gång i timman och nu klockan sju går de en sen får man vänta till klockan nio. Men iallafall så precis när bussen kommer ser jag dom tappa något, en grön sak. Först tänkte jag inte så mycket på de men så tänkte jag ropa på dom iallafall, så jag ropar lite försökt "ursäkta mig" men så hörde dom inte, då ropa jag högre och högre och till och med vissla. Pappan kollade lite på mig men fortsatte gå, så dom struntade totalt i mig. När jag går in i bussen för att sätta mig, då ser jag fan i mig att de är en iphone som ligger på gatan. Dom får fan skylla sig själva att dom inte lyssnade på mig, men hade bussen kommit lite senare så hade jag absolut tagit den. Men nu är de ju någon annan som tar den så dom får absolut skylla sig själva. Åh, hatar folk som inte lyssnar! Skiter i mig bara, jag som bara försökte vara snäll men men!

Nu & föralltid
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0