Äntligen är pluggandet över.

Hej!

Äntligen så är allt detta över med skolan, har suttit hela helgen och bara försökt tänka på hur jag ska lösa detta. Men med lite tålamod så gick de, och de har gått väldigt bra med dessutom vilket jag absolut inte kunde tänka mig.
Fick reda på igår att jag har fått VG som slutbetyg i datorkunskapen, ganska nöjd men jag kunde ha fått MVG om jag inte hade haft så mycket frånvaro. Jag får skylla mig själv, men jag kunde faktiskt ha ansträngt mig.

Det känns ändå lite konstigt i skolan, jag har inte ansträngt mig nånting den här terminen men ändå känns de som jag får mer och mer VG. Så nästa termin, kan jag försöka anstränga mig mer för då har jag heller ingen häst som jag måste upp till efter skolan. Då kanske jag får större chans att få MVG i de flesta ämnen, jag behöver ju de. För att komma in i SLU programmet efter gymnasiet.

Nåja, imorgon slutar jag skolan. Känns konstigt på något sätt, oftast innan man slutar skolan så är de så mycket som jag ska planera inför sommaren. Har inte planerat nånting alls, jag tar en dag i sänder.
Idag är de sista dagen på montén också, skit tråkigt. Men så är de, de här är den 19e gången. Känns inte så, tiden har gått så fort.

Igår trillade jag av min häst också, av ren olyckshändelse. Så idag har skit ont i höften, kommer säkert synas om ett par dagar. Ett riktigt stort blåmärke, eller så blir de pyttelitet. Är jävligt ömm iallfall.
Nu ska ja se på tv innan jag drar till montén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0