ååååååh

Hej!

Nu har jag jobbat klart, skönt att jag är färdig. Men det har varit en sådär dag idag måste jag säga, när jag började på morgonen kunde jag inte sluta tänka på hur mycket jag hatar detta. Men på något sätt så gick tiden oerhört fort och jag fick långa sköna pauser. Älskar att jobba med Henrik, allt går så mycket snabbare då.

När jag kom hem hade mamma lagat middag och jag fixade efterrätten, glass med typ lite som marängsviss. Kommer bli as gott :) Ska sova tidigt idag, så de ska bli gott. Ska se om jag hittar biljetter till Twilight filmen, jag och Jennifer skall antagligen se på den tillsammans. Ska bli kul :)

Måste verkligen lägga in lite mer bilder på bloggen, den känns ganska klen just nu faktiskt. Hatar att varenda jävla kanal är upptagen med de förbannade bröllopet, seriöst jag bryr mig inte om det. Det kostade fan 79 miljoner att göra de, tänk på dom stackars människorna som svälter ihjäl medans kungafamiljen skall äta 6 rätters middag på kvällen. Idiotiskt tycker jag bara, vi skattebetalare borde ha en egen donering av typ några procent av våran skatt som går till hemlösa. Nåja, jag kan inte göra så mycket men jag har rätt att tänka vad jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0