15 juni 2010

Hej!

Idag mår jag mycket bättre, är inte alls lika negativ idag! Men jag tror att man blir lite sån direkt när man får sånt här långt lov, eller jag blir alltid sån iallafall. Jag får alltid såna höga krav att jag måste göra något hela tiden, speciellt nu under sommarlovet så vill man ju få tid till de mesta! Men egentligen så är ju faktiskt sommarlovet till för att vila ut från skolan. Så jag ska strunta i dom kraven idag, för idag ska jag inte göra något alls känner bara för att ta de helt lugnt.
Skriver kanske mer sen, '

Kom på en grej nu, det var alldeles för länge sen som jag lagt in bilder här på bloggen. Får börja göra de nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0