1 Juni 2010

Hej!

Usch, det är så mycket i skolan just nu. En massa inlämningar och prov som ska vara klart innan skolan slutar, men jag orkar inte. Orkar seriöst inte bry mig. Min lärare har satt IG på mig, på DJURVÅRDSlektionerna. Hon satte de pga att jag svajjade så mycket på proven, ibland VG och ibland IG då ville hon sätta IG pga hon inte tyckte om att man svajjade så mycket. Men själva praktiskt så har jag VG. Hon är jätte konstig, känner inte alls för att göra bra ifrån mig längre, känns inte som de är någon idé när man försöker allt man kan så får man ett IG.

På ett sätt så vill jag bara hyra ut min ponny just nu!!! Vill ha en monté häst nu, blir galen! Men samtidigt så får jag ta de lugnt, inte ta något förhastat. Har hittat en del hästar på annons sidor. Till och med en som ska bli bortskänkt pga att dom inte har någon plats till den. Men nu under sommaren så ska jag få rida en häst på travskolan och få träna med honom. Så jag får vänta till hösten, finns inte så mycket att göra åt! Ska strax till stallet också, vet inte ens vart jag ska rida. Är inte sugen på de, tycker inte de är lika roligt längre. Men får göra de för hans skull, han förtjänar att få tränas lite då och då. Nåja, nu ska ja inte sitta här och snacka en massa hästar!

I remember like it was yesterday,
First kiss and I knew you changed
the game. You had me exactly
where you wanted and I'm on it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0