Watch me burn

Hej!

Läste inlägget som min kompis Maya skrev i sin blogg angående förhållande, vi pratade om de förut. Ni kan själv gå in och läsa vad hon skrev, ni ser länken på min blogg till hennes sida.
Bra skrivet av henne, det är dom sakerna som är viktiga för att man ska kunna påbörja ett förhållande ens.

Jag har själv erfarenhet om DÅLIGA och BRA förhållande, men jag hetsar gärna in mig i förhållanden och då blir alltid allting fel. Eftersom man inte hinner lära känna varandra ordentligt, och sen när man ser en annan sida av personen blir man helt förvånad och tänker att de är inte den personen som jag blev kär i .

Men jag tycker också att man ska inte ta de för allvarligt, liksom vi är inte så gamla än. Man kan tänka mer på de seriösa när man blir äldre, men vi är ändå tillräckligt gamla för att kunna ha ett mer mognare förhållande än man hade när man var liten och man bara hade ett förhållande för saken skull.
Liksom en av mina första "pojkvänner" han kastade bara bollar på mig hela tiden, jätte hårt och vågade aldrig säga hej till mig. Det var liksom hans sätt att visa att jag var hans tjej liksom haha. En annan, han hette Amir. Jätte söt, vi träffades på ett läger som jag gick på när jag var liten. Vi träffades ganska mycket och hade för mig att vi var tillsammans ganska länge, vi åkte till slottskogen tillsammans och brukade vara hemma hos mig. Lite roliga små minnen man hade.

Men som sagt, läs igenom Mayas text. Där har ni mallen för att få ett bra förhållande! Haha.

Life is no nitendo game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0