The little things hurt so much

Hej!

Har inte skrivit nu på ett tag , men jag väl också ett liv? Haha, har haft en väldigt händelserik vecka iallafall. I Tisdags kom dom från Alingsås till min ponny, dom som ska hyra honom i höst.
Vi red ut en sväng, det gick otroligt bra och de känns så rätt verkligen!

Efter att jag hade varit i stallet med dom, åkte jag hem till Jennifer som bor hos sin moster och passar hennes katt. Vi lagade lite mat och sedan kollade på några filmer, satt också lite vid datorn. Det var mysigt, regnade så mycket ute så det var skönt att bara få ta de lite lugnt.

Igår åkte jag till vårdcentralen på morgonen från Jennifer eftersom jag sov över där. Jag hade fått en tid hos vårdcentralen pga mitt födelsemärke jag har på halsen, försökte få bort de när jag var ca 11 år med laser. Men det har mer eller mindre blivit värre, jag bränner mig på de hela tiden eftersom de inte har något pigment och så är jag ömm där. Så jag fick en remiss till Sahlgrenska hudläkare, fick också höra att för några år sedan kom dom typ på att de inte alls är bra att ta laser på små barn eftersom de blir efter följder med de. Så de är ju lite sådär kul att veta att jag kanske var på gränsen innan dom kom på de? Nåja.... Får väl se vad som säger.

Ska till Kungsbacka idag , träffa Maya och Elin. Ska bli kul, längesen man träffade Maya nu!



Ni ser att de liknar ett sugmärke va? Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0