nervös

Hej!

Fan va tråkigt man kan ha ibland, det är riktigt tråkigt att ha tråkigt haha. Imorse var de ju skit dåligt väder också så man kunde ju inte hitta på så där jätte mycket. Men nu har de allt spruckit upp och blivit ganska så fint väder, så ska alldeles strax ta bussen upp till stallet.

Det är bara 5 veckor kvar ungefär tills Adde flyttar, tycker det ska bli ganska tråkigt. Kommer säkert vara jätte ledsen den dagen han åker, men jag säljer ju inte honom så jag kan ju ta tillbaka honom ungefär när jag vill.
Så de är ju också en trygghet, men dom som ska hyra honom är ju faktikt väldigt bra så jag litar på dom!

Snart är de dags, att tatuera mig. Fasen, kommer säkert ligga där och undra vad fan jag har gett mig in på! Men de kommer säkert bli snyggt, eller ja de kommer att bli de och jag kommer vara stolt över mig själv den dagen jag gjort det! Bara viktigt att smörja in den noggrant och inte bada eller sola på ett tag. Så kommer vara lite blek över ryggen, men de är självklart värt det! Ska ta kort så fort de blir över , kommer säkert också filma när jag gör de med. Så får ni se hur mesig jag egentligen är haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0