Hos emma

hej!

Just nu sitter jag hemma hos emma, kom hit ca kvart i elva. Vi är inte så sociala mot varandra just nu haha jag sitter vid hennes dator och hon vid sin iphone på internet haha. Men så är de ibland.
Haft en fullspäckad dag! Började med på morgonen att åka till Hööks och hämta en ny huva till min ponny som behöver de pga sin eksem! Sen åkte jag till stallet, skulle longerat honom idag så gick ner till paddocken och började, meningen var att han skulle springa en cirkel runt mig men de slutade med att jag sprang runt en cirkel runt honom pga alla getingar. Haha, måste sett riktigt underhållande ut!
Sedan åkte jag hem, bytte om och mötte upp emma i stan. Hon är lite velig med kläder haha men de gör inget tycker om henne ändå :) sedan åkte jag hem till en kompis, de va trevligt :)
Längtar så mycket till torsdag & fredag så de är sjukt!! Nåja, nu ska jag på toa sen vara social med emma.

Kommentarer
Postat av: Jennie

men sööt:O

2010-07-07 @ 14:23:26
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0