Hearing you voice on the phone

Heej!

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, men de får bli så nu. Jag har ju faktiskt också ett liv, men jag tror nog ni vet de redan haha :)

I Fredags åkte jag till havet tillsammans med Benne och hennes pojkvän Tommy, det var riktigt trevligt men vi kom ju dit ganska så sent för de blev lite saker emellan som gick i vägen. Så vi var vid havet runt 17.00 men vi åkte ju inte dit för att sola direkt utan vi ville bara svalka oss eftersom det var så otroligt varmt! Sagt och gjort så svalkade vi oss och självklart så var de riktigt gott, men det var ganska mycket sjögräs och sånt äckligt vilket ledde till att jag bara var rädd haha. Men jag är sån, kan inte hjälpa de tyvärr.

Lördag & Söndag jobbade jag, i Lördags när de var så pass varmt så ska jag säga er mina kära vänner att då hade jag bara lust att gräva mig långt ner i jorden och helst inte komma upp. Det var sjukt!! Hade jag inte jobbat den dagen så hade de varit lugnt, men nu var jag ute hela dagen, mockade i plåt boxar och de blev FÖR varmt!
Jag & min kollega Henrik gick och svettades som galningar, haha tur att jag hade smörjt in mig för annars hade jag bränt mig som satan!

Idag ska jag åka in till stan med Emma, åh är så glad nu! Känns som tyngden på axlarna har släppt, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0