TATUERING

Tjooo!

Hur är de med er allihopa? Hoppas ni mår bra, för jag mår bra. Jag är stolt över mig själv, för jag klarade fan av att tatuera mig haha! Låter kanske konstigt för er , men ni förstår inte hur löjlig jag är!
Jag har fobi för nålar, rädd för allt inprincip. Svimmar lätt eftersom jag alltid stressar upp mig!
Men ska berätta lite hur allt gick till..

När vi kom dit så hade han skissat upp texten som skulle stå på min rygg. Då var jag ganska nervös, men tyckte de såg riktigt fint ut så tänkte liksom att de är bara till att bita ihop. Så ont gör de nog inte , men ändå så ville jag tänka hela tiden att de skulle göra SKIT ont för att kanske bli en lättnad när han började. Jag skulle sitta på en data stol, liksom gränsle över så att han verkligen kom åt huden och att den skulle vara uttöjd om ni förstå vad jag menar.
Redan då börja mitt hjärta banka ganska hårt och jag började andas väldigt häftigt, så gör jag alltid när jag verkligen blir rädd . Men man ska inte göra så för då får man inte riktigt bra med syre och blir oftast yr och kan svimma, och sånt händer alltid mig. men jag försökte ta djupa andetag och lugna mig.
Sen tog han handsprit typ på stället där tatueringen skulle sitta så alla bakterier gick bort. Och sen började han måla up texten, då var jag ganska lugn. Och tänkte att de här skulle gå bra!

Men jag ska säga er en sak, att när ni någon gång ska göra en tatuering och är ganska löjlig av er, och ni hör när han sätter på maskinen. Då är man fan inte tuff längre, fyfan mitt hjärta banka som aldrig förr. Och jag försökte dra mig ur och sa hela tiden, fan måste jag göra detta? haha. Men dom övertala mig och jag övertala mig själv.
När han sa att nu börjar jag, då fick jag nästan panik och spände varenda liten muskel i hela min kropp!
Första strecket han gjorde på mig, jag började nästan gråta. Där skulle jag sitta en och en halv timma och ha denna smärta hela tiden och inte ens få röra på mig haha! Men allt gick bra, förutom när han nudda benet, DÅ ÄR DE SMÄRTA!

Men man blir otroligt stolt över sig själv att man klarar de när man har sån fobi, för då har man övervunnit sig själv och de är nog den bästa känslan som finns.

Bild på när han exakt var klar



Bild som jag tog igår efter första duschen



Snyggt eller hur?

Kommentarer
Postat av: Elin

snyggt!

2010-07-20 @ 22:23:42
URL: http://nattstad.se/roseel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0