But wait, didn´t I just see you face?

Hej!

Denna dagen känns så där, hänt både bra och dåliga saker idag! Började med att jag vaknade upp hos Emma, direkt när jag vaknade kom jag på att jag måste hem för att mamma var i Danmark så måste ta ut min hund på promenad! Jag åkte hem, fick ett brev hem och hade tydligen fått pengar från praktiken. Då blev jag skit glad eftersom jag har gjort slut på all min lön så får leva jävligt snålt just nu. Vilket är tråkigt! Så de slutade med att jag åkte ner till Mölndal och köpte en massa underkläder och en bh på rean! Delade även en pizza med min bror, men den var inte alls go! Så de va ju int ebra, man vill ju gärna njuta när man äter det. Men idag kändes de bara otroligt onödigt!

Sedan åkte jag hem och efter någon timma åkte jag till stallet, red ut och de gick jätte bra. Men när jag skulle hem kom de en stor schäfer och flög på min hund! Jag visste att den dagen kommer hända, så jag fick panik och började skrika och dra i denna jätte stora schäfern! Till slut slutade de bråka men jag blev så fruktansvärt irriterad eftersom hon nyss blivit av med sitt tik ilskna beteende , men nu vet jag itne hur de kommer bli. Thessie blev otroligt chockad, hon hade en massa fragma i munnen . Såg inte alls trevligt ut!

Sen fick jag en otroligt dålig nyhet för en stund sedan, en i min otroligt lilla släkt har blivit väldigt sjuk. Hjärtfel och tumör, mycket hemskt och jag kan än inte riktigt förstå vad som har hänt. Jag hoppas verkligen för mina kusiner och min moster att allt kommer lösa sig och de kommer att gå fint. Tänker på er, bara så att ni vet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0