Boring!

Tjaa!

Jag har tråkigt idag, finns ingenting att göra. Alla är ju bortresta, så sjukt tråkigt :( Har haft jätte roligt i typ två veckors tid, gjort saker varenda dag och när man väl inte har nånting att göra så blir man frustrerad. Haha!

Jobbade som sagt i helgen, och de var jätte jobbigt. Så varmt och man var jätte seg, orkade knappt nånting. Vilket blev att man blev klar med allt i sista sekund hela tiden. Och jag hatar sånt eftersom man känner sig så stressad då.
I Måndags var jag och badade hela dagen, åkte till stallet och sen direkt iväg igen.

Igår kom dom från Alingsås och red min ponny, dom ska ju hyra honom till hösten. Känns så fruktansvärt bra med dom. Nej orkar nte skriva så mycket , vi hörs senare kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0