Behind blue eyes..

Hej!

Har nyss vaknat, sitter här framför datorn och äter frukost samtidigt som jag lyssnar på skön musik! Musik är väldigt viktigt tycker jag, det är ett sett attkunna uttycka känslor. Det finns alltid en låt som passar in till just vårat humör och oftast finns de vissa meningar som är så bra och passar verkligen in och då brukar jag faktiskt skriva ner de. Eftersom jag har väldigt svårt öppet att prata om känslor så tycker jag om att uttrycka mig så, jag visar t ex en låt som jag tycker om just då eller jag skriver nånstans en mening som uttrycker mina känslor för stunden.

Mycket man kan göra med musik, det är som en konst ibland.
Jag har  köpt en ny mobil nu, eller interiktigt helt ny. Köpte den av Emma, hon hade köpt en ny ihphone så då fick jag köpa denna. Det är en samsung, touch. Skriver till folk hela tiden haha för att jag tycker det är så roligt att skriva på skärmen. Haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0