Sorry-.-

Hej igen!
Jag vet att jag har verkligen totalt sugit på att uppdatera men jag har jobbat och varit skit trött så ni får respektera de helt enkelt!:)
Nu är jag i skolan , har just nu SO och vi ska skriva om en debatt. Jag jobbar med Elin och vi ska skriva om Abort, de är ett riktigt bra ämne för de finns otroligt många åsikter om de.
Men jag är ju självklart för abort, vem är inte de liksom? Varför neka till nåt som man själv väljer?
Men så klart, de finns en massa olika religioner som har sina så kallade regler där vissa helt enkelt inte får göra abort för vissa tycker att man  dödar ett annat liv.
Men hallå tjena eller?
Dom första veckorna är de ju typ bara en liten molekyl, de är inte ens ett liv! Så sluta mesa er :D
För jag menar tänk om man blir våldtagen av en skit äcklig gubbe så blir man gravid, ska man inte få ta bort de då?

Jag jobbade ju som sagt i helgen , och jag hade med mig en stegräknare just för skoj skull! Lite för att se hur mycket jag går, och jag hade gått 17000 steg från klockan 7 till 16!
900 kalorier brändes de också, och till er som undrar just nu ifall jag strävar efter att gå ner i vikt. De gör jag absolut inte , jag är jätte nöjd med min kropp och vill inte gå ner i vikt, heller inte gå upp i vikt men jag är nöjd nu iallafall, men jag går i allafall väldigt mycket på jobbet så jag ville bara se hur mycket jag gickk :)

Men nu slutar jag, ska strax gå bort till spårvagnen.
Men vi hörs sen , lovar att skriva bättre nu ! :D

Kommentarer
Postat av: elin

usch för våldtäcksmän.. ofta man liksom vill föda deras barn? man vill ju inte ha ett barn som varje dag påminner om det som hände..

2010-01-12 @ 13:08:13
URL: http://elinsofiakristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0