Skolan suger, den nya klassen suger och jag är trött

Jag fattar inte vad skolan tänker med egentligen, varför var dom tvugna att sätta in den jävla florist klassen i våran klass. Bara nördar allihopa, en åt paprika och då menar jag inte en liten paprika och en annan typ emo?! var så himla duktig och skulle ha allting rätt och en annan blir röd i ansiktet så fort läraren ser på henne.
Schemat är skit dåligt med, långa lektioner börjar skit tidigt och slutar sent. Får ju aldrig någon sovmorgon....
Och jag är så jävla trött, trött på allting. Skolan, jobbet, you name it.
Vill ha en ny start och bara börja om, men de kan man ju inte direkt få... Men man får se på den ljusa sidan helt enkelt, de är inte alltid man kan vara uppe i dom rosa molnen eller hur.
Fick tillbaka lite av svenskan, min saga. Trodde verkligen att de skulle gå bra för den, men de gjorde den inte. Ibland tror jag inte att jag är svensk helt enkelt, för jag kan ju fan inte svenska. Eller ah iallafall inte grammatiken, lika så när jag skulle prata engelska på lektionen. Ärligt, finns de någon som har värre engelska dialekt än mig? Tror inte de,

Men ska se på De okända nu, haha han Jörgen suger! " Jag vågar inte vara här nu faktiskt " okej, men du är ett medium tönt?
Jaja, ska sluta vara så negativ. Finns alltid massa och få antal människor som kan få mig att bli positiv!


Elin du är ju bara för fiiiiiiiiin!

Ååååh, fan va fin jag! hahahha

Kommentarer
Postat av: elin

gud va snygga vi är ;)<3

2010-01-15 @ 19:51:31
URL: http://elinsofiakristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0