Red på ängen idag!

Åh va roligt de var att få rida idag, har inte ridit på flera veckor känns de som! Iallafall inte ordentligt, och de blev ju inte riktigt ordentligt idag men ganska ändå!
Shet, han va riktigt pigg också! Bockade som en galning och stegra och allting! Haha var ganska kul, men inte när han gjorde den spanska stilen haha!
Han hoppade liksom fram, och när han fick fäste med frambenen så bockade han jätte högt en gång. Så jag trilla lite framåt och tappa greppet om tyglarna och då försökta han bocka igen men fick tag på tyglarna igen. Haha buspojk!!!
Verkligen glad att jag hade en liten ponny nu, hade kanske inte varit lika roligt om jag hade ridit en stor bjässe på 170 cm haha.

Självklart gick de inte att sätta på kameran så mamma fick klura ut hur man använde min mobil till att fota, haha!

 

 

Haha sista bilden här, så ser man hur chockad jag ser ut efter att han gjorde de spanska hoppet haha!

Synd att ja inte fick med dom roliga hoppen han gjorde, men mamma blev också helt chockad, han brukar ju aldrig göra så här. Men han är ju bara pigg han är ju absolut inte dum nånstans!


Kommentarer
Postat av: Julia

fina bilder! Tycker den 5e och 6e bilden är jättefina! Jag kan hänga med o ta kort nån dag om du vill? :) skulle du kanske kunna rida honom lite innan mig på måndag tror du ? eller i alla fall hjälpa mig hur jag ska göra..? för som sagt så har jag ju inte riktigt hittat knapparna än när det gäller att få honom i form, men det kommer väl!



pussokram

2010-01-02 @ 17:32:18
URL: http://callmejuliet.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja absolut, men de kommer nog itne vara så lätt att rida honom ordentligt på måndag ändå! Men som sagt vi longerar honom först så får han springa av sig de värsta. Så får vi väl se hur de går, haha han va hemsk idag! Han bockade ju till och med i traven. Helt galen haha, men de förstår ja ju. Går ju knappt göra nånting med honom... Men tur att de går att rida på ängen iallafall :)

2010-01-02 @ 19:40:44
URL: http://annaemmelijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0