PLuggad klart allt igår!

Godmorgon!
Nu är de ny vecka man ska framför sig, och just denna veckan känns som en lycklig vecka. Dels då så får ja mina stackars slit pengar haha, montén början och ja ska köpa en massa ny saker. Älskar att se på kontot när man fått sin lön, för de bästa är att jag förtjänar de så grovt mycket! Ni fattar inte hur slitsamt de är, men jag tycker ändå om de. Speciellt när man jobbar med Johanna, för vi jobbar otroligt bra ihop!!
Nu ska jag snart till skolan, har djurvård första lektionen. Eller den heter inte så, sällskapsdjur heter den. Och de är inte så att vi pratar om elefanter eller kor typ utan vi pratar om sällskapsdjuren, dom man har hemma för sällskap. Som t ex gnagare, reptiler, amfibier och hundar och sånt där.

Kändes underbart igår när jag var ledig, kunde göra alla mina läxor. Så beöver inte tänka på nåt utav de denna veckan, gjorde klart mitt reptil/amfibie häfte ( skriva lite om olika djurslag) och sedan min hund redovisning där jag skriver om Grand Danois och Chihuahua haha!
Ska ha en grand danois någon gång i framtiden, älskar dom när dom är så stora. Hatar små hundar, bara löjligt. Då kan man väl lika gärna ha en katt istället!
Själv har jag en labrador, och den är ju heller inte lverdriver stor men ändå lagom. Men vill ha större, Grand danois är ca 80 cm i mankhöjd och min är typ 40 kanske, haha!

Innan trodde jag att Grand Danois va den största hunden men den irländska varghunden är typ över 1m! Haha men dom är inte fina.

 

Dålig bild jag vet, men så här ser ja ut idag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0