Jobba imorgon då!

Imorgon ska jag ju jobba då , ser inte direkt fram i mot det! Men så är de , ska vara glad att jag ens har jobb. Otroligt många där ute som är arbetslösa, så grattis till mig då eller?
Haha jaja kollade nyss på Robinson, Annika har ganska tur. Hon blir utröstad hela tiden men kommer tillbaka hela tiden nu med.
Funderat lite nu med 2010 hur allt ska gå, och det som kommer hända detta året är då.
  • Få igenom min montélicens så jag kan ut och tävla!
  • Skaffa körkort
  • Teneriffa med bara Emma
  • Köpa en monté häst!
Detta är mina mål under 2010 och det kommer jag att lyckas med, yes :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är söt ! :) <3, nu ska jag snart åka till min farbror och hälsa på kusinen lite !!, sen ikväll vet ja inte vad som händer, imorgon blir det gamla stan och träffa ellen på en fika, sen ska jag gå runt och titta lite, ! :) mysigt !! haha, jag blir glad när jag läser att vi ska till teneriffa ! (Y) men du ? jag tänkte att med hjälp av din mamma så kunde vi fixa jobb till mig närjag fyller 18, så att jag redan har en fot inne innan sommarlovet, så kan jag jobba lite helger och sånt, om dem skulle behöva. om någon skulle vara sjuk. så att dem vet att dem kan ringa till mig. något i den stilen !

massa kyssar (L), I LOVE YOU!!; du är min.

2010-01-03 @ 13:29:36
Postat av: elin

Haha du kommer ju kunna köra bil till skolan :O

2010-01-03 @ 18:06:01
URL: http://elinsofiakristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0