Jag orkar verkligen inte.....

Asså nu får jag fan ta och sluta jobba så mycket som jag gör, det går inte och jag får inte vara så här trött! Min rygg värker så som att när jag tar ett steg så känns de som de hugger i min rygg. Jag orkar inte detta, visst jag får pengar. Men är verkligen pengar allt? Är de värt att slita ut sin kropp för några slantar? Skulle inte tro de...
Men nu strök jag iallafall mig på Söndag nästa helg, måste plugga. Ska lämna in min djur uppgift så får sitta på dagen och plugga.
Sen ska jag också bara jobba lördag helgen därpå så ska bara jobba en dag varje helg nu ett tag framöver!

Men dagen flöt ju ändå på ganska bra på jobbet idag, tog de lite extra lugnt och mockade lite extra noggrant. Uteoxarna är ett helvete att mocka, så jag typ tömde allt idag. Kände bara för de haha :)
Men dom kommer bli lika skitiga imorgon ändå för då kommer ju ändå Tony, en riktigt slarvejohn haha!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0