Jag har nog hål i min tand, eller nåt :(

Just nu har jag telefonen bredvid mig för ja ringer till tandläkaren, har haft sjukt ont i min tand hela dagen och liksom när jag trycker mitt finger upp under käken så gör de skit ont :(
Vill inte ha hål, men vill inte heller ha ont så lika bra att beställa tid så dom får kika!

Ska dit nu 10.50 imorgon, ååh vill inte ha hål för då måste ja ta en spruta å de vågar jag inte :(! Är jätte sprut rädd, men jaja. Nu ska jag dricka lite kaffe och se på tv och sedan åka till stallet för har hand om två hästar idag serrö :) Haha tänker inte gå till skolan om ja får ta en bedövningsspruta för då ser de ut som ja har förstorat ena sidan av min läpp haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0