Godmorgon!

Godmorgon på mina söta små blogg läsare ;)

Igår skrev jag att jag och emma skulle till Ayja Napa eller hur? Ja och det är sant, och jag tycker att de ska bli oerhört roligt eftersom jag precis fyllt 18 då och de var typ 8 år sedan ja var någonstans med flyg.
Vissa av er kanske tänker att de här blir en enkel match att bara ligga framför soffan och slappa fram till 16 Augusti, men haha nej!
Jag är en precis lika verklig människa som lever i verkligheten , som precis er alla andra som läser min blogg (hoppas jag)
Så de blir till att slita röven av mig, om jag får uttrycka mig så. Ska ärligt talat jobba varenda helg nu, kanske någon helg de är bara en dag men ändå varenda helg så ska jag på något sätt jobba hos Bo Falsig!
På sommaren ska jag jobba varenda dag, och de här låter kanske som aja visst så säger man bara!

Men kan säga så här, jobbar jag inte så här mycket så blir de ingen resa. Jag skiter inte ur pengar och denna resan får jag betala helt själv!
Och eftersom jag är i de 18 året nu så är de ju inte direkt dom pengarna som jag tjänat ihop att allt de går till resan, nej nej!
Som ni såg i de tidigare inläggen om vad som är planerat iår, de är ju då körkort. Och alla vet som har körkort att de är då fan inte billigt!

Ja sen är de ju en massa andra utgifter också, och som ni alla vet så är inte jag en liten kissie eller dessie som ligger i sängen och får alla drömmar uppfyllda bara genom att knäppa på fingrarna.
Nej, jag lever i verkligheten och dom som gör de, vet vilket jävla helvete de är!

Jaja, ska snart åka till stallet!
Hörs sen, pusssss

Kommentarer
Postat av: Julia

Oj, ska du jobba varenda dag på sommaren? Du är la go, jobbar o sliter som en galen Anna! hihi, men duktig är du allt. Hoppas jag får ha Adde mycket i sommar då om du ska jobba varje dag. :) hahah <3

2010-01-06 @ 15:53:26
URL: http://callmejuliet.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad gör man inte för att få chansen att få ha en jävla rolig vecka ;)

Haha ja du, du kommer få ha adde en maaaaaasssa hahah ;) puss

2010-01-06 @ 17:05:20
URL: http://annaemmelijohansson.blogg.se/
Postat av: Julia

hahah det låter bra de :)

2010-01-06 @ 19:47:05
URL: http://callmejuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0