Godmorgon.

Godmorgon godmorgon!

Nu har jag vaknat och jag hade tänkt att locka mitt hår, göra mig lite extra söt idag. Men jag orkar inte, haha. Det får bli mjukisbrallor och en tjock tröja.
Jag är en inte den som alltid ska vara fin i skolan, kanske ibland när man har lust men jag gillar att gå osminkad och ha sköna kläder på mig. Man ska ju bara plugga, eller hur?

Idag händer det nog inte så mycket, stallet bara efter skolan som jag verkligen inte alls har någon lust till. Sen måste jag börja göra de stora arbetet som ska in.
Har inte börjat nånting, men orkar inte. Vet inte vad de är med mig just nu men jag känner att allting jag gör är segt just nu.
Men man har ju sånna perioder, dåliga tider och bra tider!
Ska äta lite nu, vi hörs sen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0