Glömde ju fan min kamera igår!

Gottnytt år på er mina kära läsare, nu är de 1 Januari 2010. Hur känns de ;)?

Haha de va helt galet igår, drack nog lite för mycket! Dansade som en galning och hade sjukt ont i mina fötter för mina högklackade skor!
Haha men de va roligt, lite trögt i början men de blev bättre!

Jag glömde ju tyvärr min kamera, helvete också! Hur kan man vara så dum att glömma den??
Men men, finns ingenting att göra åt nu!
Tog lite mobilkort innan vi skulle åka iaf!:)



Vi åt då PIzza, och den var inte ens god :S?!


Emmiis som gör i ordning sig!









Och här var vi på väg till en förfest, och sen blev de tyvärr inga mer bilder. Väldigt tråkigt tycker ja! Men så är de ..

Kommentarer
Postat av: martin

hej hej anna :D hehe när slutade festen rätt tidigt va :P

2010-01-01 @ 15:06:19
Postat av: Anna

Nej den slutade inte tidigt, folk åkte hem runt 3-4 men ja åkte hem vid 2 .. :)

2010-01-01 @ 17:26:42
URL: http://annaemmelijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0