Galen kväll igår

Det blev ingen poolparty som jag trodde att de skulle bli, utan jag mötte tjejerna i korsvägen vid 9. Så åkte vi till Partille till en av tjejernas kompisar och förfesta lite där.. Trevligt va de allt!
Sen var de meningen att vi skulle på någon fest, som en utav killarna vissste vart den var. Så vi åkte dit då, men då fick tydligen inte killarna komma in. Utan dom ville bara ha in oss tjejer, så vi gick in då. Trodde ju att de skulle vara en fest liksom, men vettefan va dom gjorde egentligen. Äckligt hus och allt, kniv på bordet och dom försökte få oss HB. Och jag är inte så jävla dum och tar emot dricka från någon jag inte känner. Har dåliga erfarenheter av de...
Sen så gick Elin och Josefin upp på övervåningen för att gå på toa, så ja frågade en av killarna vart dom var så sa han att dom va på övervåningen och så skulle han följa upp mig dit.
Så han som ägde huset, han ba ey va gör du? Så svarade jag att jag skulle bara gå upp för mina kompisar var där. Men de fick jag tydligen inte då och han berättade att de är hans hus och de är han som bestämmer. Men så kom Elin och Josefin ner så sa ja ba men ta de lugnt, ja ska inte göra nåt.
Han ba: Jag säger när de är lugnt, ett ord till så åker ni ut. Och sen så höll han på att flippa på han som följde mig upp, så ja gick ner till mina kompisar och sa att vi måste sticka nu. Jag vill inte vara kvar, vi ringde då dom vi va me innan så dom kom.
Sen åkte vi alla hem till Elins lilla etta och sov där. Jävligt trångt, jag låg typ på en killes ben och de va inte bekvämt!!
Så jag sov väl kanske någon timme inatt. Vakna av att maya peta mig i näsan, äckel unge hahah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0