Förlåt för dålig uppdatering!

Förlåt för min hemskt dåliga uppdatering, men igår satt jag inte nånting vid datorn!
Jag jobbade ju igås och fick hem mitt efterlängtade täcke, kom hem duschade snabbt och sedan var jag inte hemma förräns på natten!
Så hade inte en chans till att uppdatera men jag tror att ni överlevde ändå, för jag är ju inte direkt sveriges största bloggerska, hmm haha!

Men iallafall så idag vaknade jag typ halv 1 , kollade lite på new moon väldigt bra. Men de kommer en till, garanterat!
Sedan åkte jag upp till stallet och träffade min medryttare, vi skulle rida min ponny lite. Och jag ville helst inte släppa ut henne själv så jag ville följa med och rida lite först!
Men innan de så longerade jag honom och de gick väldigt bra, i början så tänkte jag att de bara var löljigt eftersom att han bara sprang runt som en ridskoleponny, men efter andra varvet började han vakna till! haha

Julia tog en massa fina kort, som jag sedan ska få!
Lovar att lägga upp dom då, otroligt fina kort med en riktig systemkamera! woho :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0