En lång skoldag imorgon, suck!!

Hejsan!
Nu är de slut med frågestunden, riktigt mogna läsare jag har verkligen!
Haha men jag var ju faktiskt snäll och svarade på dom, så hoppas att ni blev nöjda med era svar!

Idag gick jag till skolan som vanligt och hade två lektioner, riktigt kul i skolan nu faktiskt. Har så roligt på rasterna och dampar runt som små galna kottar :D
Jag längtar oerhört mycket till våren nu, är som faan trött på denna skitennu. Lovar att de kommer säkert vara så här minst en månad till! Men kanske bättre de än regn och lera? Vet inte, men nu är de så jobbigt eftersom de är så kallt. Inte alls lust att göra nånting alls, de värsta som är nu när de är så kallt de är fan att vänta på bussen. Det är verkligen så jävla lidande, stå där och kolla klockan hela tiden och minuterna går ju så jädrans långsamt!
Ska ta mitt körtkort detta året, och jag längtar!!! Tänk va skönt å bara åka när man vill, i en varm bil och lyssna på as hög musik. Snacka om att livet är underbart!

jaja, imorgon börjar jag 8.10 och slutar 16.00!! Åt helvete med de, hur dumma får dom vara att sätta en 2 timmar lång lektion på eftermiddagen? Innan slutade jag 11.30 och började 10.00. Så ganska stor förändring haha!

Nej nu ska jag sluta och tjöta!! Ska hoppa in i duschen nu och sen se på Weeds! haha!!!!

Min dröm bil <3

Den står och väntar på mig just nu!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den bilden kommer vi få

2010-02-10 @ 11:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0