Emma kommer snart hit..

Nu kommer snart Emma hit så vi ska se på en film tillsammans och bara ta de lugnt , ska bli skönt. Eftersom man inte direkt har någon lust att göra något speciellt idag, bara ta de lugnt liksom...
Jag ska jobba på Söndag och de känns skönt att de bara är en dag denna veckan då jag jobbade fyra dagar i streck sist, och de kan man ju lugnt ta och säga att de var ganska segt!

Emma och jag ska se på The Ugly Truth, den har ju gått på bio så jag hoppas att den är bra. Kollade nyss på When a man loves a woman, otroligt bra! Lite sorgligt men bra slut, så dde ska vara =)
Såg min samtalslista igår, haha en del jag hade ringt tydligen.
Kommer ihåg att jag ringde en person, pratade ju ganska länge med honom. Usch, jag satt liksom på min bara rumpa i snön och kände inte ens att de var kallt.
Får skylla mig själv att jag blir sjuk!
Men men , funderar på att hoppa in och duscha! Luktar cider i mitt hår, inte så fräsht haha speciellt inte när man absolut inte har någon lust att känna den doften!

Men vi hörs senare =) pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0