Dålig dag överhuvudtaget

Usch, igår var nog en av den mest jobbigaste kvällen på väldigt länge. Jag var ju som sagt hos Elin och Vikkan var där, vid tio stack vi till Elins kompisar och skulle chilla lite där.
Vi kom dit, jag var fortfarande väldigt sugen till att dricka eftersom ja inte har gjort de sen nyår. Tog ungefär fyra klunkar av min cider, sen slog de bara pang. Fick världens huvudvärk, och den varade ungefär från halv elva till ett på natten. Jag låg bara i soffan och höll om mitt huvud och de gjorde så jäälvla ont. Går inte att beskriva de, tog även en huvudvärkstablett men hjälpte ingenting, helt meningslöst. Sen ungefär halv tre när vi åkte hem släppte huvudvärken, då började tabletten värka. Men inte nog med de, nej då ska min äckliga visdomstand börja växa under tandköttet. Fy helvete va ont de gjorde i min tand då, så nej de va en utav de vidrigaste nätterna på väldigt länge.
Jävligt synd, för jag ville verkligen ha lite kul och umgås med nytt folk visst jag umgicks med dom men va på piss humör.
Men så är de, legat i sängen och suttit vid datorn hela dagen. Fläskat i mig donken och nu har ja ont i magen, visst har jag all tur i världen?
Jaja, ska sova nu. Skolan imorgon sen in till stan, sen hem till mormor, sen till sportlife och köpa solkort och sen hem tror ja. Aja love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0