Vad ska man hitta på idag?

Skulle egentligen till skolan idag, men så försov jag mig. Men fattar inte riktigt hur jag kunde göra de? Eftersom jag hade ställt klockan och jag vaknar alltid, men måste ha gjort de i sömnen då. Konstigt nog..
Jag missade ju då mitt prov, smart gjort av mig eller hur? Nej faktiskt inte, men de var bara ett dataprov om Word, och som sagt jag kan ju allt så de är inga problem för mig ;) haha ne lite skämt åsido...
Måste de snöa så mycket?? Fattar inte vädret att de är skit jobbigt för mig när han fäller så mycket snö, allt blir så himla mycket jobbigare. Tänk va skönt de kommer bli när man bara kan gå med shorts och linne utan att behöva darra som ett asplöv :(
Men men, hade velat åka och sola idag men bussarna kommer ju säkert åka ner i diket eller nåt. Dom kör ju i typ 10 km/h nu , och man måste kisa så mycket för att de blåser samtidigt så man blir helt slut. hahah, låter kanske konstigt men när ja red förut så satte jag riktigt hög fart på min häst på en raksträcka, jag såg typ ingenting men va ju tvungen att kolla så inte dumma hästen sprang ner i diket. Så sen va ja faktiskt trött, aah!:)

Nej orkar inte blogga mer nu, Christoffer duger de här eller?? Hahha ;) Behöver inte skriva så mycket om dig mer än att du är gullig och söt, hihi!:)

Ha de så bra mina finaste och trogna ganska liten del av läsare ;) Enjoy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0