Usch, ja är sjuk :(

Jahopp, nu har man då blivit sjuk. Jag är nästan aldrig sjuk och när jag väl blir de så blir jag jätte sjuk! Men jag och mamma åkte och köpte nässpray förut så de känns ju lite bättre, vaknade upp och hade ont i halsen och jätte täppt så kunde ju inte andas med näsan alls. Men nu kan jag de, underbart ju!!

På Tisdag ska dom skära i min arm, ååh jag vill verkligen inte! Dom ska plocka ut min p-stav och den sitter ju i armen, helst vill jag sövas ner för tål inte blod. Svimmar hur lätt som helst "/
Men icke sa nicke, den tanten tyckte att de är ju värre att bli nersövd med en stor maskin än att göra ett snitt i armen å dra ut den! Haha hon fattar ju ingenting !!!
Men jaja, jag får väl stå ut då.... Mamma ska iaf hålla mig i handen, hihi :P Men de kommer nog gå bra, och jag ska verkligen inte sätta in en ny. Dumma stav, den är sååå dum!!

Jaja tryckte ju i min piercing i fredags. Så duktig jag är!! Har inte alls ont nu och jag tål den . skit underbart ju! Nej nu måste ja te lite till nässpray. Nu blidde de täppt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0