usch & fy & blä!!

Godmorgon era friska lovers!!!
Själv sitter man här och ser helt död ut, håret står åt alla håll och kanter, påsar under ögonen, röd näsa och ett dåligt humör. Haha lite överdrivet där kanske, men lite så är de faktikst!
Kände mig konstigt nog frisk när jag vaknade, men så nös jag ett par gånger så kände jag mig dålig igen. Ska aldrig nysa igen!! Men har tagit en panodil så febern är lite bättre nu iaf!
Har haft sjuka drömmar inatt, kommer inte ihåg så mycket men de va en jävla massa drömmar som va helt sjuka!! Tror jag pratade i sömnen förut för jag vaknade av att jag funderade på vad nånting hette, haha konstigt.
Emma ska till mig sedan, men får sitta några meter ifrån henne så jag inte smittar henne. Haha , hon ska ju åka iväg och åka skidor på lördag i en vecka, kul för henne!!
Nej nu orkar jag inte skriva mer, ni får nöja er med detta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0