Tjejmiddag!

Hej!
Äntligen lov, visst är de skönt? När skolan börjar igen så ska jag verklien börja sätta igång med all pluggandet på allvar! För nu när de inte långt kvar tills alla kurser avslutas och måste ju verkligen ha minst VG i de flesta ämnena. Så nu får jag börja fjäska lite med lärarna haha! Fungerar ju alltid..=)

Igår kväll hade vi tjejmiddag hemma hos Elin i hennes lägenet, hon bor ju ute i Hisingen i en egen lägenhet så de va roligt!
Kom tid vid 6 tiden och handlade lite mat, chips och dricka. Åt tacos och vi hade riktigt trevligt. Sen skulle vi se på en film men så hade colan tagit slut så vi gick ner till en liten turkaffär och skulle köpa en cola. Så precis när vi skulle gå ut så skulle maya och josefin skoja med att plinga på en dörr, men  ja tänkte inte så mktpå de.
Så jag och Elin skullestanna kvar vid porten för att hålla den så vi kunde komma in igen så kommer han ut som viplinga på. Så ah så här va våran konstig konversation.

- Ey,  plinga ni på min dörr?
- eh, ne inte jag
(sen började han prata engelska)
- Bitch, sa han å gick iväg
- haha ah svarade ja ba på skoj
- Do you have a problem,mother fucker?
HAHAHA
- ehhhh, nooo?
Sen gick han in i sin lägenhet och hämtade en väska och kom ut igen och gick iväg. Så såg ja att han gick mot Maya och Lovisa så ja gickefter å va helt säker på att han skullle slå ner dom. Så kom dom ut och så började han draoch slita i Maya inne i affären å typ sa att ifall vi skulle ringa på hans dörr igen "then I come up and fuck you all"
Så jävla störd människa, måste typ tagit nånting. Äckliga Blattejävel!!!!!!!

Iallafall innan de så va vi lite på damphumör så jag maya och josefin gick ut i korridorren och knackade på en av grannarna så hade Maya min mobiloch spelade in allt haha
Så här skulle de låta, råkade radera videon dumma ja!!

- Ja hej?
(Maya) - Hej, jag bara undrar om jag skulle kunna få låna din toalett för jah behöver bajsa!
- Vill du bajsa i min toalett??
- Haha ja, alltså min toalett är trasig och jag behöver verkligen gå och bajsa!
- Ja vasågod!

Haha meningen va att Maya skulle säga att hon bara skojade men hon kunde inte med och göra de så hon gick in på toa!! Hahah, fan att ja råkade radera den, den hade ju varit så jävla rolig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0