Sötnosar!

Hej på er!
Haft lite dålig uppdatering nu den senaste dagen men har varit lite upptagen!
Efter skolan igår stack jag direkt till stallet och när ja var på väg därifrån ringde Emma mig och sa att vi skulle till Töreboda och hälsa på Coffe.
Så hade en kvart på mig hemma från stallet, sprang runt med en macka i munnen och packade haha!
Tågresan dit gick faktiskt väldigt bra, så de var skönt de. Så fick vi skjuts hem idag, kändes mycket skönt! Haha, sovit ganska dåligt denna natten men sov ganska mycket på bilfärden hem.
Tränade även Monté idag, lyckat på det med! Härligt, nu är jag bara väldigt trött men ska snart hoppa in och duscha och sen sova! Älskar att sova, bästa jag vet <3

Har även vunnit ett presentkort idag!! Eller ah alla mina tjejkompisar och jag har gjort de, vi ställde upp på en frågestund från  Resia och vi hade då tydligen alla rätt!
Jag och Maya vann ett presentkort på sånna nivet weekendbussar på 500 kr och Elin vann på 1000kr. Sen lilla Josefin vann hela alltet!! Hon vann fanemej en kryssning till Tyskland för 2 pers. Men så synd för henne att hon inte kan använda den eftersom hon då inte är 18 år. Så vet inte vad hon ska göra med de faktiskt.

Nej nu somnar jag nästan snart, ska hoppa in i duschen och sen sova i min älskaaaaade säng. Fast vill ha en ny, en större säng. Har bara en 90 säng, för litet! Villkunna rulla runt och prata för mig själv i "nattmössan" för jag gör ju tydliigen de väldigt ofta. Funderar på om jag ska spela in mig själv en natt och höra vad jag säger, haha!





You took my heart, I think you took my soul
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0