Sökes - inspiration!

Jag behöver verkligen hjälp, behöver inspiration! Vart kan man hitta de ? Har absolutingen aning om vad jag ska skriva om, men ah de finns ju lite fakta om OS men sedan då? Ska jag lägga ner bloggen? Känns ju ändåinte som någon är direkt så intresserad. Sitter varje dag och kollar på statistiken men de ärinte ofta den höjs.
Får fundera lite...

Var iallafall ute med min hund förut, älskar att gå långa promenaderoch ha högsta musik i öronen och bara gå och gå och gå.. Blir så mycket att tänka på ochman kan sortera alla tankar beroende på vilken låt man lyssnar på och reda ut alla jobbiga tankar och saker man oftast tänker på.
S¨å nu är de flesta tankar utrett men de kommer ju säkert mer och mer och mer. Tankar asså, man blir aldrig av med dom men däremot så fylls det upp mer och mer hela tiden och de blir mer tankar man måste sortera ut och sedan reda ut dom. Tänk om man inte kunde tänka? Eller liksom bara stänga av allt för en dag? Fan va skönt de hade varit , då hade man inte känt nånting. Inte på samma sätt som när man ständigt tänker på de.

Tog lite vinter bilder ute också men självklart hittar jag inte de usb grejjen där man kan sätta in flera olika minneskort, har alltid legat här vid datorn men tyligen inte idag!
Men den kommer säkert fram sedan, mamsen kommer ju hem sen och honvet vart allt ligger haha!
Hörs sen  pusssss<3

Kommentarer
Postat av: Anna

den kom väl fram efter städningen:)

2010-02-22 @ 12:26:01
URL: http://annaemmelijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0