Snö kaos inne i stan!!

God morgon!

Haha nej lite sent att säga de nu kanske , men gud ni ska ba veta vilken kaos de är inne i stan nu!
Var ju som sagt på fest igår men de va ju ganska fail om man säger så , vi skulle ju egentligen till Partille men bussarna var ju inställda så hade tänkt att åka hem. Men så var Maya redan på väg så kunde ju inte ba lämna henne men vi fick tag på någon Fest? inne i hisingen!
Inte direkt någon fest kan jag väl inte påstå, de var en liten etta och typ 10 pers. Så ah vi ba drack lite och chillade lite, och rökte lite vattenpipa.
Men kunde ju gått på roligare om man säger så, men de var jualltid ngt iaf!

Idag när jag skulle komma hem så var de helt kaos måste jag säga, bussar var försenade och spårvagnstrafiken var inställd i Hisingen. OCH DÄR STOG JAG!! Frös rumpan av mig, men de kom till slut en varm och trång buss och med mycket ihopklistrnaden med bussar kom jag äntligen hem! Borta bra men hemma e självklart de bästa!
Så idag får jagsitta inne hela dagen, man är ju typ helt insnöad.

Det är ngt fel på mitt tangentbord för vissa bokstäver är heltsega så man måste trycka extra hårt så kan int skriva fort för då missar jag en massa bokstäver!
Har redan dammsugit de en gång innan och först hjäpte de men inte nu , jätte störande!

Hoppas att ni får bra information av OS här , och undra hur jag kan hinna med att skriva informationen + är ute och festar. Va tror ni? :) hihi älskar att hålla hemligheter för mina lite osmarta läsare! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0