SLU - etologi och djurskydd

Längtar verkligen nu, vi var på ett informations möte idag i skolan angående högskolan och allt detta. För väldigt länge sen kom jag på att jag vill jobba som djurskyddinspektör för de allra värsta jag vet är när folk plågar djuren och skkaffar djur men har inte en blekaste aning om hur man i själva verket vet hur djuret mår som bäst.
Men i vilket fall som helst så finns denna utbildning i Skara , på SLU programmet!
Där läser jag etologi och djurskydd med inrikting som djurskyddinspektör, man kan också köpa en lägenhet där för ca 25 000-30 000 kr. Och då är de en 2a, skit billigt. I göteborg så kostar de ju liksom typ närmare 600 000 kr för en 1a :S Plus då att man får tillbaka dom pengarna när man har avslutat utbildningen!

Och när man har avslutat denna utbildningen så hänvisas man till en ort där man vill jobba och man får jobb på dirren! As sooft, å va kul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0