Överskidit mitt rekord nu!

Nu har jag överskidit mitt rekord på besökare, mycket trevligt! Snart uppe i 100 så de är toppen!

Dagen har flytit på som vanligt typ, mamma väckte mig tidigt så åkte vi och handla och sedan åkte vi hem till mormor. Åt lite och fikad lite hos henne sen blev de av till sallet.
Så de har intehänt så där jätte mycket idag förutom att jag både fått bra och dåliga nyheter idag,
men de är så de ka vara ibland. Först är man helt nere och sedan mår man toppen igen!
Livet är som en bergochdalbana helt enkelt!:)

Snart ska jag iväh och sola, va så längesennu! Börjar tappa lite färg så ska sola två dagar i rad nu så jag kommer ikapp! Haha nej nu måste jag dra så ja inte missar bussen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0